Nozomi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nozomi

Can we ever stop the fear
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptyma apr 19, 2010 12:25 pm

een ruime lichte kamer met 2 bedden met elk een nachtkastje, 2 kleding kasten, 2 kasten waar ze elk spulletjes in kunnen opbergen, ook staat er een bank op de kamer, en heeft het een eigen badkamer. ook staat er een paino in een hoekje gepropt die goed gestemd is, verder hangt er nog niet zo veel op de muur maar dat komt nog wel.

Regels: Niet te veel Spam
Perosnen: Kloppen of laat even weten dat je komt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptyma apr 19, 2010 12:27 pm

Sayo opende de deur en zag de lichte ruimte, de paino viel haar als eerste op. Ze sleepte haar koffers naar binnen en bracht deze naar 1 van de bedden en begon uit te pakken. Ze pakte haar viool uit de koffer en wou er maar al te graag op spelen, met enigen twijfel begon ze er zacht op te spelen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
niveau 1
Asha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the middle of nowhere

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 11:52 am

Asha was het huis een beetje gaan verkennen. Ze had al heel veel soorten kamerdeuren gezien. Uiteindelijk was ze de volgende trap opgelopen. Ze was benieuwd geweest waar ze uitkwam, het bleek nog een verdieping met kamers te zijn. Ze was benieuwd of ze ooit nog de weg naar haar kamer terug zou vinden. Langzaam liep ze langs de kamers, ze bekeek elke deur goed om de weg in haar hoofd te prenten. Ze bleef voor een deur staan waar muziek uitkwam. Het klonk als een viool en de muziek was lang niet slecht. Even bleef ze aarzelen, zou ze aankloppen? Ze bekeek het kamer nummer: nummer 5. Na een tijdje naar het bordje te hebben gestaard klopte ze zachtjes aan om de speler of speelster niet te laten schrikken. Ze hoopte dat degene wie op de viool speelde niet kwaad was dat zij hem of haar stoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 11:55 am

Sayo keek rustig op van haar viool en liep rustig naar de deur en deed deze rustig open, ze keek Asha vriendelijk en onderzoekend aan. "hallo" begon ze nog best nerveus mee en deed de deur verder open en ging in de deur opening staan. Ze keek nieuwschierig met haar rode oge naar het meisje en was benieuwd wat ze kwam doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
niveau 1
Asha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the middle of nowhere

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 12:04 pm

Asha begon een beetje ongemakkelijk te lachen toen er een meisje in de deuropening verscheen. Wie klopte er nou bij een onbekende op de deur, alleen omdat ze wat muziek uit een kamer hoorde? Asha in iedergeval wel. Ze glimlachte terug naar het meisje "Was jij degene die zo mooi speelde?" vroeg ze uiteindelijk bewonderend terwijl ze wat frunnikte aan een touwtje van haar kleding. "Ik ben trouwens Asha" voegde ze eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 12:12 pm

"Ik denk het" zei Sayo glimlachend en hield haar viool een stukje omhoog. "Ik ben Sayo, wil je binnen komen?" vroeg ze en maakte een uitnodigend gebaar naar binnen. Sayo liep zelf de ruimte al weer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
niveau 1
Asha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the middle of nowhere

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 12:16 pm

Asha knikte "Natuurlijk" zei ze. Ze wachtte tot Sayo naar binnen was gelopen en liep toen achter haar aan aan. Ze keek de kamer rond. Gelijk viel haar oog op de gordijnen die hier een stuk mooier waren. Ze rilde nog steeds bij de gedachte aan haar en Ichigo's gordijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 12:20 pm

"ik wou dat ik wat te drinken aan kon bieden maar dat heb ik hier niet" zei Sayo teleur gesteld en ging op 1 van de banken zitten en legde haar viool op de salon tafel en keek Asha nog steeds nieuwschierig aan met haar rode ogen, raar dat ze niks zegt over mijn oogkleur dacht ze bijzichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
niveau 1
Asha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the middle of nowhere

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 12:28 pm

Asha haalde haar schouders op "Wie verwacht nou gasten als ze zelf ook nog geen 2 uur zelf de kamer heeft ingenomen" zei ze om haar teleurstelling weg te nemen. Ze keek naar de viool van Sayo "Speel je al lang?" vroeg ze haast nog nieuwschieriger dan dat Sayo haar aankeek. Nu pas merkte ze haar ogen op. "wauw" mompelde ze bewonderend inzichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 12:32 pm

"zolang ik me kan herineren maak ik al muziek, en dan vooral piano en viool en zang" antwoorde ze glimalchtend de vraag. "wil je dat ik een stukje voo je speel?" vroeg ze en ging staan en pakte haar viool al, klaar om te spelen. haar haar wiegde even heen en weer toen ze opstond en ging nu voor haar linker oog. Met haar hand veegde ze voorzichtig het haar uit haar oog en keek Asha vragend aan. ik mag der wel, tot nu toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
niveau 1
Asha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the middle of nowhere

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 12:36 pm

Asha knikte toen ze vertelde dat ze al zolang ze herrinderde muziek maakt. Ze dacht aan haar gitaar, zo was het ook bij haar gegaan. "Graag zelfs" antwoorde Asha, er klonk geen beleefdheids toontje of iets dergelijks doorheen, ze wilde haar echt graag nog eens horen spelen. Ze ging op de bank zitten toen Sayo opstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 12:42 pm

Sayo legde haar viool op haar schouder en legde haar strijkstok goed en ademde even in en begon te spelen, tijdens het spelen sloot ze soms even haar ogen om naar de muziek te luisteren. Sayo werd comleet kalm en speelde rustig verder.



___
need to go ! bye bye ben er morgen weer :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
niveau 1
Asha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the middle of nowhere

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptydi apr 20, 2010 12:56 pm

Elke beweging die Sayo maakte volgde Asha met belangstelling. Ze zag hoe Sayo langzaam in de muziek op ging, alleen al om te kijken was het mooi, maar het geluid wat ze met de viool voortbracht was ook geweldig. Met een glimlach bleef ze naar Sayo's muziekstuk luisteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptywo apr 21, 2010 8:40 am

Sayo ronde het nummer af en keek toen naar Asha. "hij is nog niet helemaal perfect maar dat is het nooit" zei ze lachend en keek toen nog eens de kamer rond. "mijn kamergenootje is er nog niet, ik ben benieuwd wat voor persoon ze is" zei ze terwijl ze naar het anderen bed staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
niveau 1
Asha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the middle of nowhere

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptywo apr 21, 2010 8:44 am

Asha gaf een klein aplausje toen Sayo klaar was met het stuk. "Ik vind het in iedergeval geweldig" zei ze grijnsend. Asha keek naar het andere bed, dat nog leeg bleek te zijn "Dus ik heb jou kamer eerder gezien dan de andere bewoonster?" zei Asha verbaast. Niet dat het haar wat uitmaakte, maar misschien zou het wat onbeschoft overkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptywo apr 21, 2010 8:47 am

Sayo knikte "dat klopt, maar zo ver ik weet is ze nog niet aangekomen" zei ze en ging toen weer op de bank zitten. "maar ik moet sowieso alles nog goed uitpakken dus dan kan ik keizen waar ik mijn spulletjes leg" zei ze en lachde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
niveau 1
Asha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the middle of nowhere

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptywo apr 21, 2010 9:18 am

Asha knikte begrijpend, dat voordeel had zij niet gehad, maar ze zoveel spullen had ze ook niet om neer te leggen "Zal ik je dan even alleen laten?" vroeg ze omdat ze wist hoe irritant het was als je iets niet kon doen omdat er iemand tegen je stond te kletsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptywo apr 21, 2010 9:22 am

Sayo vond het onbeleefd om haar weg te sturen maar ze wou wel graag even haar spullen opruimen. "uhm ok.." zei ze dan maar en stond op om Asha uit te ’zwaaien’.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
niveau 1
Zack


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 15-04-10

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptywo apr 21, 2010 9:29 am

[heel leuk hoor dat jullie met elkaar RPG'n, maar het mogen wel wat langere berichten zijn]
Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
niveau 1
Asha


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the middle of nowhere

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptywo apr 21, 2010 9:57 am

(in mijn typvak lijken de berichten een stuk langer :3)
-
Asha stond ook op. Ze glimlachte vrolijk naar Sayo, ze vond haar aardig en ze kon geweldig viool spelen. Ze had eigenlijk haar gitaar mee moeten nemen, bedacht ze zich. "Ik zie je dan nog wel eens hé" zei ze terwijl ze de deur open duwde. "O ja, succes met het opruimen van je spulletjes" zei ze nog snel voor ze door de deur verdween en de gang op liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayo
niveau 1
Sayo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-04-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland: Mburg :]

Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Emptywo apr 21, 2010 10:19 am

Sayo sloot de deu achter Asha en draaide zich naar de 3 koffers, ze liep ernaartoe en maakte er 1 open. Een koffer vol met kleding (lolita jurkjes) ze opende 1 van de groote kledingkasten en hing hier de jurkjes op. Toen ze na 15 klaar was met de eerste koffer begon ze met de 2de. Hier zaten voorla Maiden en normaal broekjes en rokjes in, deze stopde ze aan de anderen kant van de grote kleding kast. Weer was ze weer klaar en opende de laast koffer, hier zaten haar onderbroeken,bhs en een heleboel spullen in. Haar ondergoed en alles deed ze in 1 van de ladekasten. Ze pakten een poster uit haar koffer en hing deze aan de muur bij haar bed. Er stonden 2 zangeresen op die aan het zingen waren. Ze zetten nog wat fotolijstjes neer waar alleen foto’s van dieren in zaten op de lade kast. Ze liep naar de bad kamer en opende een kastje en zetten daar zeep,tandpasta,make-up,haarborstel enz. in. Ze liep de kamer weer in legde de nu leege koffers onder haar bed. "phoew.." zuchte ze even en ging op haar bed zitten. "wat een rot werk.." klaagde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2   Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sayo en Victoria, Kamer 5 verdieping 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 3e verdieping, kamer 11 - Julio en Damon.
» ZackClark&Jayden kamer 12 verdieping 3
» Sayo Raven
» De Muziek kamer
» Katie&Yera kamer14, verdieping 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nozomi :: De RPG :: Het huis Nozomi-
Ga naar: